Go'förmiddag!

Lördag förmiddag och barnen lät mig faktiskt sova till nästan halv 7 idag! Gott! (Då ska tilläggas att Rasmus låg hos mig från 4 eller nåt men ändå....)


Oscar visar stolt upp "sovschemat"! Ett (eller ja, några...) klistermärke(n) för varje kväll han somnar själv och i slutet av varje rad väntar en bonus i form av nåt kul... Mutor?! Jajjamen och det funkar :-), även om jag föredrar att se det som belöning!

Igår åkte Patrik till Stockholm på kick-off med jobbet så i helgen är det bara jag och barnen. Oscar har surat en del (eller ja, ganska mycket!) över detta men nu verkar han äntligen ha accepterat faktum.

Vi har tagit det lite lugnt nu på förmidda'n och tänkte ge oss ut för att få lite frisk luft nu, samt fördriva lite tid och låta vovven få lite motion. Bara 3 minus nu (mot de 10(!) som det var igår) så det blir nog skönt.



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0