Underbara måndag?!

Nä inte direkt...

Huvudvärken från hell har kommit på besök och jag känner mig mer eller mindre helt borta (vilket inte alls passar in i min tidsplanering)...



Rasmus babblar på som aldrig förr vilket är roligt, förutom när han imorse inledde dagen med att titta mig i ögon och säga,

-JAG hatar DIG!

och sedan efter att jag hämtat hem från dagis i eftermiddags fortsatte han med,

-Du är dum!

 

Håhåjaja, borde kanske vara glad över att det faktiskt är tydliga treordsmeningar men man kunde ju önska att de hade ett något mer charmerande innehåll. 

Men, men häromdagen sa han faktiskt,

-Mamma älskar kaffe! 

...och det är ju dessutom sant, vilket jag hoppas att orden han levererat idag INTE är!

Tur att Oscar jämnar ut det hela lite med att kommentarer som "Hej min söta mamma!"
Ja, di barna, di barna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0