Fredagen den 13:e...

...2010, 2011 och nu! Eller ja, just fredag den trettonde var det ju inte 2010 och 2011 men... ...ni fattar !


13:e januari 2010


Den här  bilden beskriver precis ALLT hur det kändes de sista dagarna innan Rasmus kom. Dagarna gick ut på att sysselsätta Oscar utan att slita ut mig själv fullständigt och då blev det duplo, duplo och åter duplo! Minns att jag byggde ihop saker åt honom som han sedan lekte med och jag kunde ligga på soffan och titta på...

Och så förra året då....

2 barn i huset, Rasmus knappt 1 år och FULL FART! Precis som nu....


Mammas gosingar!

Och IDAG!

Godnattpuss!

Egentligen är jag inte värst skrockfull men idag har det verkligen kännts att det är fredag den 13.e...

När inte ens kaffet smakar gott, då är det ingen bra bettandag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0