Gammalt blir nytt!

När jag plockade ner julgardinerna häromdagen fick jag ett ryck (som jag får ganska ofta när det kommer till gardiner...) och ville ha upp nåt helt nytt istället för de svartvita längderna jag hade innan jul. Så efter att ha rotat runt lite i linneskåpet åkte symaskinen fram och dessa gamla avlagda längder...


(Enda och alltså bästa ;-) bilden jag hittade...)

...blev till dessa hissgardiner!
 
Att göra gammalt till nytt det är Bettans grej det! Inte så illa med tanke på att jag faktiskt bara använt materiel som fanns hemma! Hur som helst, inte så noga - jag byter nog snart igen ;-)!


Underbart att få in mer ljus i köket!

Haha och som en liten parentes, här är den gamla bilden ovan i sin helhet...

Rasmus aka munk när han var 3 månader. När man ser hans hårsvall nu är det svårt att tänka sig att han varit så kal och avskavd...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt! Tänk om man hade lust och kunde göra sånt där! Inte min grej riktigt sånt där. Men snyggt tycker jag!

2012-01-08 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0