13 års uppsägningstid...

...säger Patrik att jag har.
Men jag vet inte riktigt hur han räknar eftersom att Rasmus bara är 2½ men ändå. Jag säger då det!
 
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.... Med gårdagen som bakgrund undrar jag hur många gånger jag hinner räkna till 100 idag innan kvällen kommer...
...och hur många nya grå hårstrån jag hittar när jag tvättar håret senare.
 
Trött som få men efter ännu en mer eller mindre sömnlös natt. I förrgår p.g.a barnen och inatt p.g.a av världens åskoväder som drog över oss vid 2-tiden inatt.
 
Resten av familjen sov tryggt och tungt vidare medan jag var uppe och drog ur sladdar och funderade på lämplig utrymningsväg. Fy vad läskigt, sista smällen och blixten trodde jag skulle ta balkongen. Strömmen var borta en kort stund men huset står kvar och all elektronik verkar ha klarat sig (denna gång också!). Tur det!
 
Och självklart. Trots allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0