Bara torsdag...

Är det inte konstigt hur Patriks 3 semesterveckor bara svischade förbi och tiden nu efter segar sig som sirap...?! Till viss del beror det väl kanske på att jag varit dålig hela den här veckan och verkligen haft noll kraft och energi till att hitta på något för att få dagarna att gå men förra veckan var nästan likadan och då var jag ju frisk!
Mina små solsken ♥ !
 
Men, men nästan halva dagen idag har redan gått, solen skiner idag också (dock ganska jobbigt med värme när man inte mår bra...) och snart är det helg igen :-) ! (Haha och det är förstås spått "fulväder" då!)
 
Det jag ser fram emot närmast är att den nya tvättmaskinen ska dyka upp (bergen växer här hemma!) och lite längre fram att vi ska ha ytterligare en semestervecka tillsammans framåt hösten - underbart, även om det känns långt bort nu!
Håll ut - knappt 2 månader kvar! Och innan dess ska jag visst fixa en mil springades i huvudstaden också - känns dock nästan ännu mera avlägset även om det faktiskt är närmare i tid... Håhåjaja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0