Den bästa tid är nu?!

 
Bortsett från att jag fortfarande inte är frisk så visar världen sig äntligen (eller ska man hellre säga tillfälligtvis?!)från sin bästa sida. Solen har strålat klart hela dagen och äntligen hjälpt termometern över 20-strecket. Det finns svamp i skogen och bär i trädgården. Och någon som njuter till fullo av detta är Oscar...
 
Sagt av Oscar: "-Det här med bär och frukt är min grej! Jag gillar särskilt vitaminerna i dom!"
 
 
Och det är ju faktiskt en väldigt bra sak att tycka om, Rasmus däremot är precis tvärtom och äter inget sånt... För några veckor sedan tog han t.o.m. det hela en nivå till och repade av ett gäng omogna jordgubbar med ursäkten,
 
"-Jag tycker inte om dom!"   *skitunge*
 
Oscar ser det nog dock som en ren bonus att lillebror inte vill ha - mer till honom!
 
Och kanske lika bra att erkänna - hallonen "stal" vi i granngår'n, vi får väl betala tillbaka i vinbär vid ett annat tillfälle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0