Höst?!

Hittills har det ju inte varit så mycket så riktig sommar av den här sommaren och idag är inget undantag...
 
...regnfläckiga fönster och B L Å S T! Helgen var helt ok, eller riktigt fint faktiskt ända fram till eftermiddagen igår men idag. Sitter med raggsockor och fleecefilt och tittar ut på "höstrusket" den 23:e juli. Så här dags i almanackan borde vi mer eller mindre bo vid och i sjön. Jag har inte ägnat mig åt att klaga så mycket på vädret (det hjälper ju inte!) men nu börjar tålamodet ta slut lite grann känner jag.
 
Att jag igårkväll började känna lite obehag i halsen och en diffus värk i kroppen gör ju knappast saken bättre...
...överdoserar C-vitamin men inser samtidigt att det nog bara är att "gilla läget". F*n också, har inte tid att må dåligt - jag har ju 1 mil att springa i september!
 
Hoppas på en LUGN inomhus dag idag och än så länge går det enligt planen... Barnen går fortfarande i pyjamas(!) och Nicke Nyfiken håller oss sällskap på TV:n. Kanske kan en dags vila (i den mån man kan vila med Bill&Bull ♥ runt benen...) göra gott för den begynnande förkylningen...?! Hoppas, hoppas, hoppas bara inte den sprider sig till de små!
"Lördagsfrukost" idag, trots att det är måndag... Hörde ingen klaga ;-) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0