Hundförarbälte

 
Har länge tänkt köpa mig ett hundförarbälte och igår "slog jag till"!
Har kollat både i "Häromis" webshop och på mâten ifjol men inte riktigt kunnat bestämma mig och i ärlighetens namn har jag tyckt att mellan 6 - 700 kr varit lite mycket att ge när jag inte ens vet hur mycket det kommer bli brukat men igår gick jag in på Häst- och hundshopen på Storgatan och köpte detta för "bara" 348:-. (Rena, rama fyndet i en jämförelse!)
 
Visst, självklart får man väl vad man betalar för och måhända var detta en enklare variant, men efter att ha testat den idag är jag ändå supernöjd! Underbart att ha händerna fria och det kommer bli perfekt när vi ska ut och springa tillsammans igen (snart är jag frisk nog!) och kanske även till att åka skidor med i vinter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0