Instagram

Teknikens under och ännu en s.k. "app" att lägga energi på! Igår kväll installerade jag Instagram och är redan "fast"!
 
Mina Instagraminlägg hittills illustrerar gårdagskvällens utemys, min lilla trubbeluns till son i förmiddags, en Bettan på bra humör (laddad för egentid), skräckscenariot att kanske tappa bilnycklar/tankkort i brunnen (hände dock inte!), det ständigt uppkopplade samhället - i Töcksfors kan man surfa samtidigt som man köper mjölk och slutligen mina 3 allra bästa i hela världen.  Sammanfattar dagen ganska bra!
 
 
Alltså detta blir ju lite som en kombination av att facebooka och blogga och eftersom att det för tillfället inte funkar att mobilblogga på blogg.se så passar detta mig som handen i handsken.
 
Helt klart, tummen upp för Instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0