Det nappade!

Idag skuIle kanske vädret kunnat vara roligare... Men vi tog oss iallafall iväg bort till kyrkan och metade en stund på eftermidda'n.
Patrik har även försökt lära mig lite av "metekonsten" men av någon konstig anledning nappar det aldrig när jag håller i spöet så jag får väl erkänna att jag helst ansvarar för picnickorgen under såna här utflykter... Tur för Patrik att han nu har 2 nya små lärljungar... Och faktiskt, Oscar fick upp ett par firrar, HELT på egen hand.
Rasmus däremot ville gärna hålla i spöet och "vispa" runt med det i vattnet, annars tyckte han det var roligast att kasta stenar i vattnet...
Fisk passar bäst som fiskpinnar om man frågar Rasmus...
 
Och vad är väl en utflykt utan fikakorg ;-) ?!
 
Och på tal om fikakorg, dags att börja förbereda lite inför morgondagens utflykt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0