Inuti magen...

...har det legat både en Oscar och en Rasmus. Något som var väldigt roligt att dokumentera på bild när det begav sig. Och igår hittade jag några av de bilderna tillsammans med lite andra minnessaker som barnens första sjukhusarmband och diverse.

Oscar föddes som nr 59638 och Rasmus som nr 120. Något som Oscar var väldigt nöjd över igår när vi pratade om det. "Mitt nummer är mer än Rasmus, då vann jag!" Och japp, Oscar har än en gång bevisat att det går att tävla i allt - även retroaktivt!

Något annat han funderade över var just magarna på fotona. Han har äntligen gått med på att han faktiskt legat inne i min mage (något som han förnekade in i det längsta!) men när han fick se fotot på Patrik var den spontana kommentaren, "Men, varför var pappa så tjock då. Låg Rasmus där?!"


Shit, jag kommer knappt ihåg hur jag såg ut innan jag klippte mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0