Sommarloooov!

Så var det gjort! Terminen är över och jag har varit iväg och fomellt avslutat den med en avslutningslunch på Claras.


Den här terminen (särskilt sista delen av den) har varit tuff. Känns som att jag inte gjort något annat än att försöka komma ikapp och jobba igen. Och egenligen bokstavligen talat HATAR jag att göra saker halvdant och slutet av den här kursen blev det lite så, men det var antingen det eller skita i det helt och hållet...

Men igårkväll skickade jag iallafall in det sista och det känns trots allt väldigt skönt att jag valde att fullfölja.
Efter lunchen följde lite studieplanering inför hösten och det känns bra, även om hösten kommer se väldigt annorlunda ut än vad våren gjort.

Men först väntar 69(!) dagars L E D I G H E T !

(Ska inleda ledigheten med att Zzzooova ikapp!)

Härmed förklarar jag nu vårterminen 2012 avslutad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0