Bra dag!


Var inne i skolan i förmiddags och skrev provet om Rörelseorganen som jag missade när jag var sjuk. Det kändes riktigt, riktigt bra faktiskt och gick fort. Visste dock direkt att jag bommade på det latinska ordet för bäcken, haha och det kommer jag aldrig glömma nu. Pelvis!

Loggade in på lärplattformen när jag kom hem och såg till min glädje att det uppenbarligen inte fanns något annat att anmärka på och resultatet blev MVG även på detta. Glad! Och lättad över att ha bockat av ännu en sak från det jag missat!

 
 
Min egen lilla livs levande "fusklapp" i ämnet ;-) ...

Delar av mina egna rörelseorgan känns av idag kan jag lova...


Alltså hur bär jag mig åt?! Så mycket kan jag säga att det VAR halt fläckvis igårkväll och ska man ramla så kan man lika gärna ramla ordentligt... ...eller?!

Haha, dock måste jag nog påstå att mitt skelett är i ganska fin form trots allt med tanke på att det OFTAST stannar vid blåmärken. *peppar, peppar*

Låååång (men bra!) dag idag och det förvånar mig att jag fortfarande är vaken... Men strax blir det sängen!

Go'natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0