Dagens fyspass!

Hehe eller nej kanske inte men tillräckligt för att få upp både puls och kroppstemperatur några snäpp så här på morgonkvisten iallafall!


Det är bara drygt 2 km fram och tillbaka men det känns som MYCKET mer när man skjuter sisådär 45 kg framför sig, åtminstone i uppförsbacken till Blomman....

Det var Oscars idé att vi skulle promenera till dagis imorse. Hmm, dock vet jag inte riktigt vad han menade med att VI skulle promenera eftersom att Rasmus satt i vagnen och han själv stod på ståbrädan men kanske hänger det ihop med att han häromkvällen sa åt mig att jag var för stor om "röva" (hans egna ord...) för att få plats i hans säng när jag efter mycket möda krånglade ner mig där för att läsa bok på kvällen....

Och det sägs ju att det är av barn och fyllehundar som man får höra sanningen så det är bara för mig att fortsätta knalla på ;-) !

Solen skiner även idag från en klarblå himmel och det verkar bli en underbar dag! Jag ska sätta turbofart med lite skolarbete innan det är dags att hämta de små (kort dag idag!) och fortsätta till Årjäng och vattenlekskolan. Underbara, härliga, fantastiska FREDAG!

Avslutar med en "morgonens" på de bästa i världen!






Köpte en ny skjorta till Oscar igår. Han blev jätteglad, dock skulle han absolut ha den öppen. Konstigt eftersom det var just för "knappknäppandet" han ville ha en ny skjorta då den andra blivit för trång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0