Imorgon är en annan dag...

...och det återstår att se om jag tar mig ur sängen då!

Testade att öka tempot lite ikväll och sprang ett par kilometer av sträckan och faktiskt är jag positivt överraskad över hur bra det gick och hur lätt det kändes! Kul! Dock har jag en känsla av att det kanske kommer kännas lite extra i benen imorgon... ...eller också inte.



Ska kanske tillägga att springa aldrig tidigare har varit "min grej" men nu har jag gett mig den på att jag ska lära mig. Men, men vi får väl se - att promenera snabbt är inte fel det heller!



Och självklart hade jag min ludna fyrbenta vän med mig, han om någon verkade uppskatta det nya tempot!

Go'kväll!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Kul att du vågar testa tycker jag. Som sagt, att börja i lagomt tempo är bäst sen kommer det mer "spring i bena" eftersom:))

2012-03-21 @ 00:15:07
URL: http://Tessanslchf.blogspot.com
Postat av: Bettan her self

:-) hade dina ord i huve't och insåg att jag nog också gått ut för hårt tidigare. Nu sprang jag inte alls fort, men jag SPRANG :-). Ska köpa mig nya skor för ändamålet och sedan ska jag försöka utöka de 2 kilometrarna till åtminstone 3...

2012-03-21 @ 13:41:54
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0