Inte så illa ändå

Kvällens promenad var seeeg och krävde mycket viljestyrka för att komma iväg på. Var frusen, hade svårt att få upp farten och ångrade ganska snart valet av skor (fick för mig att testa mina easytone igen...) då foten började göra ont bara efter första kilometern. Men, men envishet har jag gott om och bestämde mig för att fullfölja ändå men öka på sträckan lite för att kompensera för det kassa tempot.



Meeen, det måste ha hänt nåt under vägs gång för så himla långsamt gick det visst inte ändå. Blev alltså en ganska hyfsad runda. Dock känns det i kroppen att det börjar närma sig slutet av veckan.


Oumbärligheterna som uppenbarligen trivs bäst i "vanliga" skor!

Nu återstår bara att se hur mina fötter mår imorgon... ...kanske bör jag hålla mig till mina vanliga walkingskor?! Det onda jag kände av i början försvann dock under promenadens gång.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar mina easytone jättemycket, men jag kan bara gå med dom varannan dag, för jag får lite träningsvärk eller vad det kan vara, under fötterna.

Och inte har röven blivit snyggare för det!

2012-03-15 @ 20:44:37
Postat av: Bettan her self

Alltså problemet är nog att mina inlägg inte är gjorda för den typen av sko så fotsulan blev nog lite "vilsen"... Men det kan vara en vanesak också så jag ska nog testa igen för jag kommer ihåg dem som väldigt sköna (innan jag blev med inlägg!).



2012-03-15 @ 20:56:48
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0