Skyller på skorna

Köpte äntligen nya joggingskor när jag var i Karlstad förra veckan...

...troligtvis där för jag är sjuk nu! Så är det nämligen alltid, så fort jag kommit igång äntligen med kost och motion och allt bara "flyter på" liksom då händer det alltid nåt som sabbar fortsättningen. En skada eller sjukdom - det slår aldrig fel!

Hur som helst, nu har jag nya skor som står redo för mig när jag blir frisk igen... Och att inhandla dem var verkligen inte det lättaste med en liten bus-Rasmus med mig. Han vägrade naturligtvis sitta still i vagnen utan drog ner mössan över ögonen och sprang runt bland skohyllorna ropandes "-Rasmus är spöööööke!"

Haha, ganska söt ändå även om han troligtvis avskräckte försäljaren på Stadium som hjälpte mig från att någonsin skaffa barn om han inte redan hade några....
 
Lillkillen lånade min telefon och såg till att bilddokumentera lite också...

Nöjd med inköpet iallafall (och Rasmus också som tagit varje tillfälle i akt att låna dem sedan vi kom hem...) även om jag hellre velat haft röda Men det fanns inte i kombination med de andra önskemål jag hade och dessa var iallfall MINST rosa av de jag provade och jag får väl kanske hålla med säljaren om att funktion bör gå före färg...

  
Utnyttjade dessutom Stadiums/humanbridge kampanj samtidigt och fick 100 spänn i rabatt för ett par gamla dojjor jag lämnade in. Tänkte först skriva att jag gjorde en god gärning men det gjorde jag väl egentligen inte. De gamla skorna kunde jag ha skänkt ändå, utan ersättning, den goda gärningen bestod isåfall av att jag befriade skoförrådet i källaren från ett par...

Nu återstår bara att se när jag kan ta upp "Volangjakten" igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0