Välkommen lördag!


Underbara lilla Rasmus överraskade med att ge oss sovmorgon till 5:30 även imorse! Härligt och en väldigt skillnad för sömnkontot att få sova 23-5:30 utan avbrott än när han börjar "hålla låda" vid ett snåret... Och i ärlighetens namn gick vi faktiskt inte upp förrän 6:30 då Oscar tassade ner och satte på TV:n när han vaknade vid 6 och Rasmus somnade om (inne hos oss).



Jag har tränat, duschat och lagat lunch och njuter av en skön ledig dag! Patrik och svärfar har satt fart snickringen av farstukvisten igen och om några timmar ska jag och barnen iväg på lite lördagsnöje!


Spännande att se vad det blir för film... ...och ännu mer spännande att se om Rasmus har ro att sitta still efter att popcornen är slut ;-) !

Sedan ser jag fram emot en myskväll med maken ikväll med god mat och en film. Har "tagit ledigt" från viktväktarna idag och kanske t.o.m ska fixa till nån efterätt - det är jag banne mig värd!

Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0