Koncentrationssvårigheter

Tekniken samarbetar bättre idag *tackar och bugar* och antingen funkar Claritynen jag köpte hem igår eller också beror det på regnet som kom inatt men det jag misstänkte som pollenbesvär igår känns mycket bättre idag, skönt hur som helst!

Läsningen har flytit på riktigt bra under förmiddagen men just nu är det lite si och så med koncentrationen. Det är väl det som är största nackdelen med att plugga på distans, börjar tankarna segla iväg åt annnat håll är de inte alltid helt lätt att "fånga in" igen... Och just nu har jag tankarna på väldigt mycket mer spännande saker än hud, aktivitet, sömn och smärta som de borde vara koncentrerade på!


Sådan vovve (R.I.P älskade trubbnos) sådan matte...?! Trolle hade verkligen förmågan att "försjunka i tankar", åtminstone såg det ut så! Här sitter han uppe hos "Borgåsgubben" på berget och kikar på utsikten, det är vackert där uppe!

Asch då, lite lunch i magen kanske får in mig på rätt spår igen. Blir dumt nog att jag slarvar lite med det när barnen inte är hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0