Länge leve facebook!

Eller?! Alltså jag vet att åsikterna går isär om olika sociala mediers vara eller inte vara men för min del som har stor del av min bekantskapskrets på andra orter än där jag själv råkar bo så är det underbart och ett väldigt smidigt sätt att fortsätta hålla kontakten.

Och när jag och barnen var "hemma" i Östergötland senast gavs det äntligen tillfälle att träffa en vän som jag inte sett på alldeles för många år...

Låt mig presentera "Jossan!"

Vi har hållt kontakt så gott som dagligen via "Fejjan" (var annars ;-) ?!) några år men inte träffats på riktigt sedan vi slutade 9:an -95 förräns nu för 1 månad sen då alltså! Shit, det är faktiskt 17(!) år sen!

Och igår när jag kom hem väntade världens bästa post i brevlådan...

Goa, goa Jossan - tack! Och jag kan säga att småfolket blev mycket glada över återseendet över de glömda leksakerna också ;-)...

Och dagens tips från Bettan, om ni behöver en krönikor - klicka här!

Hoppas vi ses snart igen Jossan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0