Lunchrast!

Det svåraste med att sitta hemma och plugga är nästan detta med att ta rast. I skolan har vi förmiddagskaffe, lunch och ibland även eftermiddagskaffe punkt slut men hemma blir det lätt att jag bara kör på. Dricker kaffe i farten och möjligtvis "unnar mig" att bädda sängen eller hänga tvätt som bensträckare...

Det är egentligen inte så smart eftersom att man blir ganska seg i huve't efter några timmar så på så sätt gör man sig själv en otjänst, även om det i grund och botten handlar om att man vill vara så effektiv som möjligt de timmar man är "barnfri"....

Idag är inget undantag förutom att jag nu äter lunch om än något sent men ändå lunch... Bra där!

Om ett par timmar ska jag hämta hem de små, längtan är alltid lite extra stor på måndagar då man liksom vant sig att ha dem runt benen hela tiden över helgen och i detta fall - långhelg... Men, men snart sommarlov nu!

*Tuggar ur och sätter fart en stund till!*

 
Även om Rasmus inte alltid uppskattar att inhalera så tycker han det är väldigt spännande att utforska masken på egen hand...

Temat för dagen är sjukdomar i andnings- och cirkulationsorgan!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Tack =) Är så glad nu, hon skötte allting själv =) längtar tills hon kommer hem =)

2012-05-21 @ 13:31:00
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0