Nu jäklar!

Ok, ni som inte bryr er ett dugg om på vilket sätt jag jagar volanger eller ej kan sluta läsa nu...

...för er andra - jag kan om jag vill! Helt klart! Kvällens runda blev min bästa runda hittills och det känns så j-a bra! Särskilt med tanke på att mina senaste rundor kännts VÄLDIGT tunga...

6,5 km blev resultatet. Dock trodde jag att jag sprungit 7 tills jag loggade i på datorn och studerade kartan och såg att gps:en hade levt sitt eget liv sista kilometern :-( .... Typiskt va?!

Men, men hursomhelst blev det 6,5 när jag varit inne och redigerade i kartan och plockat bort "flygturen". Farten var väl inte den snabbaste men det var inte heller meningen då jag ikväll redan innan bestämt mig för att strunta i medelhastighet och satsa på uthållighet - vilket uppenbarligen gjorde susen. Har en känsla av att farten kommer undan för undan om bara uthålligheten finns där!

Och det bästa av allt - jag kände mig INTE helt körd i bott när jag gick i mål vilket bådar gott för att kanske, kanske, kanske kunna knäcka milen innan månadsskiftet?!

Och nu vet jag varför mina nya löpartights är så höga i midjan! Det är för att hålla in resterna av den här,

Numera tom bebismage är inte att leka med, den fladdrar på ganska gott på guppiga skogsvägar ;-), bra att jag nu hittat ett par byxor som håller "fladdret" på plats!

Detta var preciiiis vad jag behövde för att inte tröttna - taggad till 1000 nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0