Errrror!!!!



Alltså vissa dagar är helt enkelt inte meningen...



Jag vill en sak, datorn en annan. Ena stunden har jag inte haft nåt bredband, andra stunden tillåts jag inte komma åt mina egna dokument och när internet till slut funkar och jag lyckas "lura" in mig i Words då blir jag inte insläppt på lärplattformen... Gaaah!

Men, men måååånga omstarter och kaffekoppar senare så har jag nu rättat till det mesta. Jag ligger fortfarande efter i planeringen men har åtminstone gjort klart och "skickat in" en del.

Tisdagar är ju egentligen lektionsdag men idag har vi haft tid för hemstudier - vilket passade mig ganska bra (trots datastrul!)!

Och som om det inte räckte med alla tekniska oegentligheter så finns det även andra svaga punkter i min tillvaro...

Mitt högerben (sedan jag trampade igenom lagårdsgolvet i helgen!) och min neverendingstoryhandled som helt plötsligt börjat göra ont igen. Inte så att jag har den lindad (gammal bild) men så pass att jag fått ta värktabletter 2 kvällar i rad nu. Det som jag dessutom inte har på bild är att jag misstänker mig själv för en släng av pollenallergi *attjo!* och kameran funkar sisådär (läs inte alls!) igen. Riktigt måndagsexemplar det där... Inte kul!

Kul är det däremot att jag precis fick SMS om ett (förhoppningsvis!) roligt paket som ligger och väntar på posten och att jag alldeles strax ska åka och hämta hem mina små troll från dagis!





Asch då, petitesser egentligen - det kunde varit värre!


Kommentarer
Postat av: Eva

Så trist att du fått ont i handen igen =( Det benet ser ut att göra ont men det blir så sakteliga bättre om det bara är ett blåmärke.



Visst är det viktigt att det fungerar på fsk. Vi har nog inte riktigt kunnat sätta fingret på vad som var felet tidigare. Nu verkar dom faktiskt se en förändring på fsk med =)



2012-05-08 @ 20:01:22
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0