Inte så tokigt ändå...

Med tanke på att jag inte har tagit ett löpsteg sedan jag sprang tjejmilen i september så var förhoppningarna låga inför kvällens runda. Men faktiskt, även om kvällens runda inte blev så lång så blev det iallafall en runda!
Hade nog faktiskt sprungit längre om det inte vore för MÖRKRET. Trots både pannlampa och vanlig ficklampa var det verkligen kolsvart... ...förmodar att det är så som NOVEMBER stavas!
 
Och ok, inte ett löpsteg var kanske inte riktigt sant men ingen hel löprunda. De löpsteg jag tagit har varit mer av intervallvariant och vem vet kanske har de gjort nytta... Nån mer tur borde jag väl hinna med innnan det blir snö och is...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0