Som ett svart hål...

...är det i bildkartoteket från den senaste månaden! Fånigt kanske men det känns lite sorgligt. Men med allt annat som har varit kring mig har jag knappt använt kameran det sista. Tråkigt.
 
 Men en och annan bild har det ändå blivit, förra helgen bakade vi bl.a pepparkakor...
 
Årets nyinköpta zooformar och en och annan barnhand. Zooformarna var dock tyvärr finare/tydligare som formar än färdiga kakor...
 
I ärlighetens namn blev det inte så många färdiga kakor men desto mer deg i magen men de få kakor som ändå blev plockade vi med oss bort till granngår'n för en liten farsdagfika. För det var ju faktiskt farsdag förra sönda'n!
 
Go'fika minsann!
 
 
Haha, fantasin och skaparglädjen är det minsann inga fel på! Undra vart han fått det ifrån ;-) ...
Haha, skönt att jag numera har barnen att "skylla på" när skaparlusten faller på...
 
På tal om go'fika, månne man skulle sno ihop nåt smarrigt till kvällsfikat. Har ett helt gäng med jägare ute i skogen idag som kanske är lite gottsugna när de kommer tillbaka. Jag menar det är ju ändå lördag...
 
Men först bädda sängar, hänga lite tvätt och få barnen ur pyjamsläget... ...är visst segare än vanligt idag som inte redan fått det gjort...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad föreställer dom längst ner till vänster? :)

2012-11-17 @ 14:56:04
URL: http://caspadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0