Uppmaning...

...och uppfräscning?!
 
Eller hur ska man tolka det när man får mejl som dessa...?!
...haha, är det nån som försöker säga mig något ;-) ?!
 
Dessutom har Runkeepern fått sig ett ansiktslyft...
Förutom en allmän uppfräschning av designen på Runkeepern efter senaste uppdateringen så har de även lagt till diverse andra funktioner - träningsprogram. Lite kul skulle det vara att se om de funkar. Kanske skulle testa något av dem...
 
Hur som helst måste jag göra något för att förbättra "flåset" igen, då de senaste 3 km's rundorna kännts alldeles för mycket och till nästa års Tjejmil har jag anmält mig i grupp 5 vilket innebär att man ska klara sig runt på max 62 minuter...
 
...vilket i dagsläget känns mer eller mindre som en omöjlighet! Vi får väl se... Knappt 300 dagar kvar alltså! Om jag nu inte ska följa Stadiums uppmaning och anmäla mig till Midnattsloppet också - 24 augusti i Göteborg isåfall....
 
Borde ge mig ut en sväng nu ikväll.. ..men orkar jag det?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0