Att smaka någon annans medicin...

...är precis vad jag nu får göra!
 
Samma som Oscar, om än tillfälligt för mig... (Eller exakt samma är det ju inte heller men verningsämnet är!)
Läkarbesöket igär resulterade i ett konstaterande om en akut överbelastning av handleden och som tur var ingen ny skelettskada som röntgen fick utesluta. Fick utskrivet kortison som jag ska äta några dagar och blev ordineradstödskena och att ta det lite piano så vi får väl se hur det går...
 
Tog första dosen kortison igår och blev helt vimmelkantig med hjärtklappning, yrsel, illamående och öronsus så igår tog jag kväll tidigt...
 
På väg till Karlstad nu (mycket bilåkande denna vecka!) men denna gång med privatchaufför...
Och någon är sur som citron över att sitta faspänd... Gissa vem ;) ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0