Det bidde höst...

...under veckan vi var borta! Och de nya fleecejackorna kommer väl till pass!
 
 
Igår var det dock riktigt vackert så på eftermiddan var vi ute en stund trots feber. Lite frisk luft gör bara gott.
 
Oscar fick bl.a. en sparkcykel och en grej som man ska spela tennis/fotboll på/mot som han var sugen på att testa (förstår jag!) och jag var inte så sugen på att låta det ske i vardagsrummet...
 
Idag är det dock spöregn, blåst och inte alls lika mysigt. Termometern visar 12 grader ute och 39 grader på Oscar så idag är det soffläge som gäller. Själv är jag skittrött och har skitont i örat så jag kanske har nån infektion på gång jag också...
 
Men, men man får vara glad för om det stannar vid feber. Efter förra årets utlandssemester var vi ju som bekant magsjuka i ett par veckor efteråt så feber är helt klart att föredra...
 
Dags att fixa lite frukost nu kanske, har skaffat oss lite senare vanor under semestern så morgonen har varit minst sagt väldigt slö...
 
Skulle tro att vi hörs senare! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0