Egen vilja...

...i all ära men ibland önskar man kanske att de små var åtminstone liiiite mer påverkbara. Håhåjaja, igår var en sån dag och både jag och Patrik slet vårat hår innan kvällen kom. Visst, man älskar dem ALLTID men vissa kvällar kommer läggdags som en högvinst! Igår var absolut en sådan dag!
 
 
Den nyblivna 5-åringen var nog nästan värst, mest för att han är så långsint och vägrar erkänna att något blivit fel. Rasmus är (trots sin stålvilja) lättare att komma intill och prata sans med liksom...
 
Men, men idag är en annan dag och helt klart en bättre sådan! Båda barnen vaknade glada imorse och morgonen förflöt helt friktionsfritt - skönt!
 
Lämnade Oscar lite senare idag vilket ger ett väldigt behagligt morgonlunk ♥. Rasmus är dock hemma med mig då hans dagis är stängt idag.
 
Ska snart ge oss ut på en promenad jag och lillkillen, om inte annat för att jag ska hålla mig vaken - kan inte begripa varför jag är så trött efter nästan 10 timmars sömn inatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Dagar med sura/grinig barn är inte kul. Vi hade en sådan dag igår men det berodde mest på för mycket inomhus vistelse. Tyvärr så fanns inte tiden hos oss vuxna att följa med ut så då fick det bli lite grinigt istället.

2012-10-22 @ 19:12:46
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0