Frusen...

...skallebank, yrsel och dyngslut! Kanske håller man på att "åka på nåt" eller också är det bara MÅNDAG i kombination med helgens minus på sömnkontot. Och visst REGNET som vräkt ner hela da'n verkar ju inte heller direkt uppiggande!
Som vanligt här hemma - jag påbylsad och barnen mer eller mindre nakna, varmblodiga efter Patrik!
 
Barnen däremot är precis min motsats och pigga som om det vore mitt på da'n. (Patrik har försökt natta lilltazen nu i snart 1 timme - undra vem som somnar först däruppe?!).
 
Full dag (även som det känns som om det nyss var morgon..) med plugg på dagen och föräldrarådsmöte nu på kvällen.
 
Har en hel del mer jag borde hinna med ikväll meeeen - tror jag satsar på tidig sänggång istället i hopp om att morgondagen blir något mer effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0