Go'aste ungen i världen!

Det är våran Oscar det!
DIREKT imorse (knappt att jag fick tillåtelse att gå på toaletten först...) fick undertecknad sätta igång och montera ihop delar av legot som inhandlades igår. För jajjamen, ett besök på Toys'r'us hanns med då lillgrabben hade lite slantar från födelseda'n att spendera!
 
Lyckligtvis har han nu börjat förstå åtminstone liiite mer om pengars värde och detta med att man kan inte köpa allt, att saker och ting kostar olika mycket och att man kan spara ihop till saker och lyckan var stor när han väl bestämt sig för mer delar till "gruvserien" ur LEGO City.
Det var mycket delar i kartongen så monteringen av resterande får vi ta i eftermiddag men lillkillen var mer än nöjd med att åtminstone få ihop grävmaskinen innan förskolan. Och jag vet inte om det berodde på legomonteringen eller bara allmänt gott humör men hela morgonen har det bubblat ut kärleksförklaringar...
 
"Du är min skatt mamma, du är så söt å go!"
 
Vem blir inte lite lyckligare av att få höra något sånt...?! Älskade lilla gosunge! ♥
 
Och Rasmus är förstås inte sämre han...
Världens kramigaste 2½ åring.
 
"-Jag måste krama dej!" eller "-Kom och pussa mig!" säger Rasmus ofta och trycker sig tätt, tätt intill.
 
Det är sånt som gör det mödan värt (och förlåter sömnlösa nätter...) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0