Husarrest!

Tycker nog Oscar att jag försatt honom i. Feberfri även nu på morgonen och han är INTE nöjd med att vara hemma,
 
"-JAG VILL TILL BLOMMAN!!!!"
 
har det låtit här hemma hela morgonen och sur är  bara förnamnet. Men sånt är livet, en feberfri dag hemma behövs faktiskt...
Dock är  han på något lite bättre humör nu efter att jag ringt och fått ändrat lite i schemat så att han får gå dit imorgon fast han egentligen är ledig. Tackar å ödmjukast för den flexibiliteten som både Blomman och Nyckelpigan ställer upp med!
 
Får väl försöka bota lite av hans förskolelängtan idag med att fortsätta i bokstavsböckerna han fick när han fyllde. Han satt med dem länge igår och han är verkligen jätteduktig! Och lite gulligt hur han "bockar av" uppgifterna när han är klar...
 
För egen del har jag också en hel del på min lista som skulle behövas "bockas av" men jag förmodar att jag får utföra uppgifterna först...
 
Fortsätta med tvätten (badkarstricket funkade INTE!), dammtorka lite kanske, försöka plugga en stund om barnen tillåter och fundera över nån middagsmat är väl det som är mest akut.
 
Roligare skulle vara att börja gå igenom semesterbilderna och börja surfa runt efter lite julklappsinspiration men jag antar att det får vänta...
 
Häpp, dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0