Jag hinner...

...det gör jag alltid - även om det kan se mörkt ut strax före "målgång"!
 
Studienheten inlämnad och klar nu (inte en minut för tidigt!) och imorgon ska jag till skolan för att gå igenom det jag har lämnat in.
 
Två vab-dagar i början på veckan märks i planeringen och slutspurten idag blev minst sagt intensiv och för att vara ärlig är jag ganska snurr i bollen nu efter en hel dag framför skärmen idag samt den sena kvällen (natten!) igår.
 
 
 
Kan garantera att det blir tiiidigt i säng ikväll!
 
Är otroligt tacksam mot mina små älsklingar som lät mig göra klart det sista efter att jag hämtat hem dem från dagis idag...
...hehe, tur att datorn funkar som terapi en stund. Oscar manövrerar och Rasmus sitter brevid och studerar!
 
Men nu är det dags att stänga av båda datorerna (skönt!!) och börja fundera på kvällsmat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0