Kalas!!

 
Med alla kompisarna från förskolan (tack å lov att de inte är så många ;-) !), paket, korv, tårta, godisträd, 5-kamp, en utklädd mamma (undra vem som tyckte det var roligast, jag eller barnen?!) och skattjakt har det idag kalasats för fulla muggar. Tror kanske att bilderna får berätta resten... Och det är ingen som har missat att Oscars favoritfärg är GRÖNT väl?!
 
 
Haha, vi lärde oss "den hårda vägen" att det är ganska högt i tak i Folkets Hus.. ..åtminstone när heliumballongerna rymmer...
Något måste man ju göra för att aktivera de små så jag knåpade ihop en enklare 5-kamp (samt en bonusgren med pyramidkastning). Och självklart var alla vinnare! Hihi, och där fick ni svaret på vad det var för pyssel jag skulle fixa efter att barnen somnat igår - medaljer!
Duktiga var de! Hehe och får de bli ytterligare ett år äldre kanske de klarar bibehålla intresset liiiite längre för respektive aktivitet också...
 
Och så fick han då sin tårta till slut, med spindlar på - precis enligt önskemål ♥ ! Gjorde en vuxentårta med frukt också...
 

Som tidigare sagt - mycket lyckat och alla verkade nöjda!
 
Tusen tack till alla er som kom och uppvaktade och jätte, jätte tack till farmor'n och farfar'n som underhöll Rasmus hemma hos sig under tiden och sedan hjälpte oss att städa lokalen efteråt - ni är bäst!
 
Så! Nu har jag bloggat om festligheterna också, nu kan jag sova gott ;-) (blev visst inte så tidigt ikväll heller...) !
 
Natti, natti på er !
 
Hihi, och Maria...
...klänningen kommer som du ser till användning till lite av varje ;-) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0