Livets med- och motgång

Det har varit tyst här på bloggen senaste veckan. Lever i lite motvind just nu och varken tid, ork eller lust har funnits till så mycket annat än just det nödvändigaste... Nu är jag iallafall hemma i Värmland igen och ska försöka komma ikapp med det jag missat i skolan senaste veckan.
 
Och för er som undrar, nej det är inte jag som är eller varit sjuk men det är tufft nog ändå.
 
I nöden prövas vännen sägs det och ja, lyckliga jag har iallafall haft turen med ett lyckat "stickprov". Tusen tack till både Helena och Annica som jag spenderat ett antal nätter vardera hos och inte bara för sängplats utan även sällskap... Ovärderligt! ♥
 
 
Jisses som jag har saknat de här små killarna - snacka om ljus i oktobermörkret att komma hem till dem ♥ ! 6 dagar - så länge har jag aldrig tidigare varit ifrån dem bägge!          
 
Vi får väl se hur det blir med bloggandet framöver, har en hel del annat som måste prioriteras först nu ett tag... Men kul att se att mina läsarsiffror är oförändrade (och t.o.m något förhöjda!) under veckan jag varit borta. Kanske ligger något i det där med att "man inte saknar kossan förräns båset är tomt" eller också handlar det bara om nyfikenhet - vad vet jag ;-) !
 
Vi hörs när vi hörs - kanske ikväll, imorgon eller nästa vecka!
 
Livet är inte lätt alla gånger - var rädda om varandra!
                     
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Du har varit saknad men livet går alltid först och ibland är det inte bara en dans på rosor.

Styrkekramar till dig!

Svar: Tack!
Elisabeth Andersson

2012-10-31 @ 20:07:46
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Birgitta

På något vis så fungerar allt när man är mitt uppit och så blir det ännu en ny erfarenhet att ta till sig. Kram

Svar: Jo... Dock känns det som att man skulle klara sig bättre utan vissa erfarenheter :-( ... Men tack för uppmuntran - för uppmuntarn behövs! Kram på dig också i höstrusket :-)
Elisabeth Andersson

2012-11-01 @ 08:46:02
Postat av: Eva

Tänker på dig och saknar dig. Många kramar!

Svar: Tack för omtanken!
Elisabeth Andersson

2012-11-11 @ 22:43:22
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0