ONT!

 
 
Sviterna efter gårdagens promenad sitter fortfarande i och inte blir det bättre heller...
 
Igårkväll tog jag en Citodon (som jag lyckligtvis hade kvar) och lyckades somna hyfsat med stödskenan på men när jag vaknade imorse var det inte dugg bättre.
 
I eftermiddags tog jag ännu en tablett - som inte hjälpt ett dugg (mer än att jag känner mig lite smått "lullig"). Blir nog till att ringa ortopeden i Karlstad imorgon för att rådfråga lite för det känns lite läskigt att jag plötsligt har lika ont som jag hade veckorna efter att jag fick bort gipset... Det har jag trots allt gått 1½ år sedan frakturen!
 
(Och nej, dagens promenad har inte med saken att göra då jag gick UTAN barnvagn MED hundförarbältet på idag...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0