Överallt på en gång...

 ...det är Bettan i ett nötskal! Idag har det grejjats, grejjats och åter grejjats med allt! Åh vad jag älskar såna dagar när energin liksom spritter och man får massssor gjort!
 
Putsat fönster, bytt köksgardiner, tagit hand om strykberget, tvättat, planterat om blommor och städat i tvättstugan och "inventerat" barnens vinterskoförråd  (med gott resultat!) i ett hiskeligt tempo och dessutom underhållit barnen under tiden! Full rulle och jag har inte suttit ner mer än när vi åt lunch!
 
Barnen har ägnat förmiddagen åt att sjunga karaoke...
Jisses vilken ljudnivå det var här hemma en sväng....
 
...och eftermidda'n åt färgläggning!
Och Oscar har skrivit, skrivit, skrivit... Här har han gjort "biljetter" åt mig och brorsan. Våran duktiga kille!
 
Och nu sent om sider, med tanke på att det inte är länge kvar tills julgardinerna ska upp...
 
Svärmor brukar säga att jag byter köksgardiner ofta (haha, vilket jag nog också brukar göra...) men nu har jag inte alls "hängt med" och har haft samma gardiner HELA sommar'n katastrof ...
 
Kort och gott en bra ledig(?) dag. Nu måste jag bara hinna få ihop en inköpslista tills imorgon, det vankas ju lite kalas i helgen och det är en del som ska förberedas!
 
Imorr'n är det redan fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0