Strumpkoll?!

Problem med borttappade strumpor försvinner visst i takt med att fötterna växer... ...eller?!
 
 
Åtminstone verkar H&M tro det! (Personligen skulle jag annars vilja hävda att det är precis tvärtom!)
 
Skulle märka barnens nya strumpor (mest för min egen skull för att kunna skilja dem åt i tvätten då det skiljer väldigt lite i storlek på dem...) och upptäckte att den fiffiga namnraden på strumpskaftets insida bara finns upp till strl.28/30. På Oscars i strl. 31/33 var det bara svart. Varför?!
 
Visst, det är inte alla strumpor som ens har någon märkrad, men när det nu finns borde det väl finnas i alla storlekar?!
 
 
Har ägnat morgonen åt att sitta i telefonkö... NU ska jag försöka ägna mig åt lite skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0