Torrt...

...på bloggfronten!
 
Asch då, jag kanske kommer igen....
Mycket "Rasmusimammasknä" - bilder nu... ...kanske för att han sitter just mycket i mitt knä! Lilla goskillen!
 
Imorgon ska jag till skolan och Oscar ska till brandstationen med förskolan...
...och jag tror vi ser fram emot våra aktiviteter lika mycket för gosch vad trött jag är på att vara hemma just nu, ska bli skönt at komma ut och se lite folk - om än för ett par timmar! Oscar är fylld av förväntan - dom har ju t.o.m ritat teckningar som de ska överlämna!
 
Ett stycke dagiskonst skapat av Oscar, vår egen lilla konstnär...
 
Nä, så mycket roligare än så här blir det väl inte, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0