Ännu en repris...

...av förra året, året innan det o.s.v.
 
Patrik har satt på sig den gula "kostymen" och åkt till jobbet...
 
...vi ses när vi ses älskling - typ söndagkväll!
 
I år har jag iallafall chockat mig själv (och troligtvis andra!) och kokat marknadskarameller.

...så kanske finns det hopp för mig också ;-) ?! Men så långt som till att koka kålsoppa har jag inte kommit än!
 
Och det heter faktiskt MARKNAD (möjligtvis marken på öschöttska , även om alla runt omkring mig (inkl. Oscar!) envisas med att kalla det för "Mâten"...
 
Och vädret?! Nja, idag blir vi hemma och hoppas på bättre samarbete med vädergudarna till imorgon!

I skrivandets stund är dock inte regnet det som stör utan BLÅSTEN! Håll i hatten, undra hur många marknadsstånd som kommer flyga iväg under eftermidda'n?!
 
Ska strax ge mig iväg för att hämta hem barnen från dagis nu och ta helg! Nääääästan klar med allt jag skulle idag, får ta nån timme under helgen och skriva klart det sista samt hitta nån annan film än den som aldrig dök upp från biblioteket, men det hinner jag. Nåt ska jag ju roa mig med efter barnens läggdags imorgonkväll när Patrik inte är hemma!

 
Trevlig Helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0