Ekorrhjulet...


...snurrar på för fullt och det är redan kväll! Sen kväll dessutom så det börjar dra ihop sig mot läggdags, även fast jag egentligen borde plugga nån timme till för att hinna det jag tänkt.

Tidsoptimist javisst eller nåt men jag vet inte hur jag tänkte när jag skrev dagisschemat. Jag läser heltid men har planerat dagistid för mindre så nu är jag där igen med kvällar och helger, som jag trott att jag skulle slippa, åtminstone så här i början av terminen. Får försöka att rätta till det inför nästa 6-veckors period...
 
Men, men åter igen - I-landsproblem!
 
Barnen och jag har iallafall haft en bra eftermiddag (det lilla som var kvar efter jag hämtat från dagis!)...

...vi är friska och har varandra!
Nya tag imorgon! Go'natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0