Hej å hå, pannlampa på...

...för nu är det MÖRKT om kvällarna!
 
Igårkväll hade  jag på mig hela "rymdutrustningen" och sprang en bit. Inte så långt då jag tänkt försöka mig på att bättra på tempot lite. Och det gick riktigt bra faktiskt!

Kändes bra, dock kändes det mindre bra imorse då vänster knä sa ifrån. För mycket asfalt förmodligen...
 
Så idag tog jag en lugn skogspromenad istället (det var inte igår precis!). Mitt på da'n till på köpet innan jag hämtade hem de små. Tror jag gjorde hela familjen en tjänst med att jag fick komma ut och rensa ur huve't lite...
 
Nästan att klassa som sjukgymnastik... Och väldigt ovant att förflytta sig så låååångsamt. Men, men ganska skönt också. Lugnt och stilla i skogen - bara jag och vovven! Bästa tänkbara sällskap ♥ !
 
Får kanske bli just promenader ett tag nu... Tråkigt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0