Morgonstund...

...har då sannerligen inte guld i mun - åtminstone inte på måndagar!

Gaaah! Vi nattade ner oss före 10 igår (vilket är sällsynt tidigt för att vara oss) och ändå känner jag mig på gränsen till medvetslös nu på morgonen.. ..kanske har det att göra med att jag sov i Rasmus säng halva (stelikroppen.nu !) och helgen har varit gaaaanska intensiv...


Konstigt va, hur samma bild kan symbolisera så olika saker beroende på veckodag... Mys en ledig morgon, stress en "vanlig" dag!

 

Patrik var iallafall snäll och lämnade båda barnen på dagis så jag hann att duscha och komma iordning i någorlunda mer lugn och ro för strax är det dags att bege sig iväg till skolan även för mig. Ska bara svälja ner mina kokta frukostägg (dags att strama upp kosten igen efter helgen...) och kleta på lite färg på ögonfransarna.


"-Idag är det ingen mâten mamma!" var bland det första Oscar sa imorse... Nej, tack å lov för det!

Snart semester nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0