Plötsligt händer det!

Äääääntligen "lossnade" det! Satt i flera timmar igår och försökte få ordning på en av mina uppgifter men det var bara tvärstopp men idag förstod jag plötsligt! Och nu är jag klar. Inte klar med allt men klar med det som kändes svårt och känner goda förhoppningar om att jag faktiskt kommer hinna klart i tid med det jag ska lämna in inför handledningen på måndag! Skönt!
Det mesta som är kvar nu är att titta på några filmer som jag sedan ska reflektera över. En av filmerna har jag beställt från biblioteket och inte fått än så i eftermiddag får det bli att åka in och kolla efter den. Vi får se, hinner jag inte få den får jag försöka hitta något liknande inne på mediecentret.Teknikens under! Ingen sak att plugga på distans när det finns internet!
 
Nu har jag haft lite lunchrast så att jag orkar fortsätta ett par timmar till innan jag får hämta hem barnen - snart helg nu iallafall!
 

Imorse var det riktigt kallt ute så det fick bli vantar på och fodrade jeans för första gången denna höst. Men det är en vacker och solig dag - hösten när den är som bäst! (Till skillnad från gårdagens spöregn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0