Tjejmilen 2012

 

1 vecka sedan nu, ganska exakt faktiskt (startade kl.14:25)!
Haha och detta trodde jag aldrig att jag skulle säga men jag längtar redan till nästa år...

...dock får vädret gärna vara något torrare då!
 
Haha, Patrik gjorde jämförelsen "kosläpp"...

...och ja det ligger nåt i det! En fålla för respektive startgrupp föstes fram i leran som kreatur...
Och ja jag ÄR stolt över min medverkan, och det gav helt klart mersmak...


Nästa års mål får helt klart bli att springa på 1 timme (eller 59 min kanske...). Borde vara genomförbart, sprang på 70 minuter nu och hade gott med krafter kvar vid målgång. Nu gäller det bara att "hänga i" med träningen!
 
Och Patriks mål för nästa år kanske är att vara i så pass form att han inte får 3 dagars träningsvärk efter att promenerat med mig från hotellet - nummerlappsutdelningen - hotellet - gärdet (för start och mål) - hotellet... Eller vad säger du älskling ;-) ?! Hur som helst, tack för att du följde med mig ♥!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0