Soffpotatis?!

Jo tydligen, det är iallafall vad Runkeeper'n tycker att man är om man inte rör på fläsket på några dagar!


Illa! Så detta var jag ju självklart tvungen att göra nåt åt idag!

Dock missunnade tekniken mig de första 9 minutrarna så totalen blev knappt 5 km på knappt 30 min. Nöjd med det för det kändes TUNGT och det märks att en hel del av formen har försvunnit tillsammans med infektioner och påskfirande... Men nu är jag igång igen - låt mig vara frisk nu!!

Gled förövrigt kungligt till dagis idag...


...då min make var snäll och tvättade min bil igår! Det är faktiskt värt att föreviga för det blev nästan som en annan bil!

Trött som jag vet inte vad så jag vet i katten om jag inte ska krypa i säng redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0