Söndagsångest..

..fast det är måndag! Vill ha mera helg, mera tid tillsammans med mina bästa i hela världen.

Dock ska sägas att jag hade ännu mera söndagsångest på annandag påsk för 9 år sedan.


Då hade påskafton blivit påskdag ("-Du stannar väl en dag till?!") som blivit annandag ("-Det räcker väl om du åker imorr'n väl..?!) och på tisda'n skulle jag till slut åka hem efter en helg som blev något längre och mycket bättre än förväntat.

Redan då visste jag att jag inte ville vara ifrån min prins några längre stunder i taget.. ..så på freda'n var jag tillbaka igen :) !



Och med tanke på att jag under ett par månader därefter fick stå ut med några DAGAR utan honom i taget så antar jag att jag får stå ut med att han åker till jobbet imorgon bitti...

Försöka sova nu kanske...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0