Vårvindar friska!

Man kan säga att det minst sagt fläktar ute... Och är BLÖTT!

Tur att fjolårets gummistövlar passar även nu åt småkillarna för de fodrade stövlarna de haft under vintern och igår var fortfarande dyngsura imorse eftersom jag var tvungen att tvätta dem såväl utvändigt som invändigt... Kanske lika bra då det börjar bli väl varmt med foder också.


Liten kille som hjärngympade lite innan dagis imorse.

Och medan Oscar pusslade stred jag och Rasmus om vilka kläder han skulle ha på sig... Håhåjaja - stålvilja!

Har uträttat massa nödvändigheter under dagen och försöker nu ladda om batterierna inför dagishämtningen om en stund..

..det går sådär!

Måste bli sams med John Blund som dissar mig totalt om nätterna och måste försöka sluta lägga energi på saker som jag ändå inte kan påverka...

Kaffe kanske hjälper - åtminstone för stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0