Ännu ett år...

...har visst passerat!


Inte för jag vet hur det gått till men plötsligt(?) tog min kalender slut. Igår var sista dagen och även fast jag egentligen vetat om det ett tag har jag liksom inte fått tummen ur att köpa någon ny.

Hmm, vilket blev kännbart imorse när jag bland mina tillfälliga löslappar upptäckte att jag visst hade ett avtalat möte i Årjäng idag. Oopps!

Kom på det i tid och tur för mig hade inte Patrik nåt inbokat och kunde underhålla barnen tiden mötet tog men ändå - S L A R V!

Innan vi åkte hem igen köpte jag mig iallafall en kalender så nu ska det bli ordning på torpet igen - inga mer livsfarliga löslappar!

Och tur det för nu börjar aktiviteterna komma smygande..

..bara mer eller mindre hemma och vänder nu för strax ska vi in mot Årjäng igen då Oscar ska börja på fotboll där ikväll.

Behöver jag säga att någon är hemskt förväntansfull?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0